יום שבת, 23 באוקטובר 2010

מתוך בלוג יצחק הבדלה - תמ"א 38 בר"ג, אשדוד ורעננה

מאת: יצחק הבדלה

LOCAL רעננה (14.10): רעננה היא המתקדמת בשרון מבחינת תמ"א 38

יצחק הבדלה - תמא 38

יצחק הבדלה - תמא 38

למעלה מ- 40 הצעות לתמ"א 38 הוגשו בחודשים העיר בעיר רעננה, כך מדווח אתר האינטרנט LOCAL.

לפי LOCAL, רעננה היא בין הערים הראשונות שהבינו כי התוכנית המתאר הארצית – הלא היא תמ"א 38 – איננה רק מצילת חיים, אלא גם טומנת בחובה יתרונות עצומים לתושבי העיר הגלומים בהתחדשות העירונית.

[עוד על תמ"א 38 - יצחק הבדלה]

ראייה לכך היא למעלה מ- 40 הבקשות שהוגשו לוועדת התכנון המקומית עד לשנת 2010. מספר הבקשות שכבר אושרו.

היתרי הבנייה הראשונים לתמ"א 38 ניתנו לבניין ברחוב בר אילן 40 ולבניין ברחוב הרצוג 11 . בעקבות הצלחת הפרויקט בבניינים אלה החלה התעוררות בכל הנושא של בקשות להיתרי בנייה לשיפוץ על פי תמ"א 38.

MYNET אשדוד (19.10): תמ"א 38 מתרחבת גם לרובע ב' באשדוד

יצחק הבדלה - תמא 38

יצחק הבדלה - תמא 38


לפי MYNET, אושר לאחרונה פרויקט 38 ברחוב שבי ציון 27 באשדוד . במסגרת הפרויקט מתוכננת תוספת יחידות דיור ומרפסות לדייריו של בניין בן 16 דירות.

הפרויקט ברובע ב' מצטרף לתוכניות הקיימות. על פי התוכנית שהגיש היזם "מ/ל החברה לשירותי תחזוקה באשדוד", בבניין המדובר ישנן כיום ארבע קומות. בעקבות הפרויקט יתווספו עוד שבע יחידות דיור למבנה עם אפשרות לשתיים נוספות בעתיד. התוכנית כוללת הקמת מרפסות, ממ"דים, מעלית ומחסנים.

ביזפורטל (6.10): השולמו עבודות הפרויקט ה- 3 של תמ"א 38 בר"ג

יצחק הבדלה

יצחק הבדלה - תמ"א 38

ערים מסוימות במרכז הארץ, דוגמת רמת גן, בת-ים, רעננה וקרית אונו השכילו לקדם את נושא חיזוק הבניינים וניתן לראות ניצנים ראשונים של פרויקטים שהושלמו. אתמול (ג') נחנך ברחוב תרע"ד ברמת גן הבניין השלישי בעיר שחוזק ושודרג, לאחר שנחנכו בשנה האחרונה בניינים ברחובות המבדיל וקרניצי. שני בניינים נוספים

במסגרת הפרויקט חוזק הבניין כנגד רעידות אדמה, הוקמה מעלית, בוצע שיפוץ יסודי והחלפה של תשתיות הבניין והתווספו חניות כל הדיירים, זאת, תוך הוספת 3 יחידות דיור ודירת פנטהאוז על גג המבנה הקיים.

איתיאל בן פורת, מנכ"ל חברת התחדשות אורבנית, יזמי הפרויקט, ציין כי ""הבניין הוא הראיה הטובה ביותר שתמ"א 38 היא תוכנית טובה וברת מימוש כאשר ישנו שיתוף פעולה בין דיירים אכפתיים, יזם איכותי ורשות תומכת"

———————————————

יצחק הבדלה הוא מנכ"ל קבוצת נישה אחזקות המתמחה ביזמויות של קבוצות רכישה ותמ"א 38 ברחבי הארץ

תגובה 1: